0


ခ်စ္သူ  နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္
လြမ္းတဲ့အေၾကာင္း ေျပာၾကေတာ့
ကြ်န္ေတာ္ လြမ္းေနတာ
ခ်စ္သူ  နဲ႔ ပတ္သတ္ခဲ့လို႔လား.....

လြမ္းျခင္း မလြမ္းျခင္းဟာ
ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ တိမ္ဆိုင္မဟုတ္သလို
ခ်စ္သူ  ရဲ႕ ေကာင္းကင္လည္း မျဖစ္နိဳင္ဘူး......

ဒါေပမယ့္......
ကြ်န္ေတာ္ လြမ္းေနတယ္
လြမ္းဖို႔အတြက္ လမသာနဲ႔
ဓူဝံၾကယ္ အေဖာ္မျပဳရင္ေန
ပိုးစုန္းၾကဴးလည္း ေဖးမကူနဲ႔
မိုးေရစက္ေတာ့ ေဆာင္က်ဥ္းလာခဲ့ပါ......

သိပ္မလိုအပ္ဘူး
ႏွလံုးသားနဲ႔ ခံစားတတ္ခဲ့ရင္
ခ်စ္သူ လြမ္းတတ္လာလိမ့္မယ္
မလြမ္းတတ္တာလည္း ရိွေနနိဳင္တယ္......

ဒါေပမယ့္........
ခ်စ္သူ နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္
လြမ္းတာျခင္း ထပ္တူမက်ဘူး......

ကြ်န္ေတာ္က
နွလံုးသားနဲ႔ လြမ္းတယ္

ခ်စ္သူ က
အျပံဳးမ်ားနဲ႔ လြမ္းမယ္

ကြ်န္ေတာ္က
ခံစားမႈကို ေဖာ္က်ဴးတယ္

ခ်စ္သူ က
လွည့္စားမႈကို အေဖာ္ျပဳမယ္

ကြ်န္ေတာ္က
အရံႈးမ်ားကို ရင္ဝယ္ပိုက္တယ္

ခ်စ္သူ က
ဟန္ေဆာင္ျခင္းေတြကို ယုယေနမယ္

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္......
ခ်စ္သူ နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ လြမ္းခဲ့ၾကတယ္
အလြမ္းျခင္းက ဘယ္ေနရာမ်ား
ခလုတ္တိုက္နိဳင္ပါ့မလဲ

သို႔ဆိုေစ......
က်ြန္ေတာ္ကေတာ့
လြမ္းျမဲ လြမ္းေနဦးမယ္။

 

 ၿပီးပါၿပီ ...

Post a Comment

စဥ္းစားမႈမပါဘဲ သင္ယူေသာ ပညာသည္ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္၍ ၊ ပညာမရွိဘဲ စဥ္းစားျခင္းကား အလြန္ အႏၱရာယ္ၾကီးေပသည္။ (သားၾကီး)

 
Top