0
မိမိ သိရွိေသာ ေဝါဟာရ စကားလံုးစုမ်ား ကို ေလ့လာေသာပညာ အပတ္စဥ္ ျပဴလုပ္ရန္အစီအစဥ္

တနလာၤေန႔
စကားလံုး အသစ္မ်ားကို ရုပ္ပံုမ်ား နွင့္တကြ တင္ျပျခင္း ၊
ေက်ာင္းသူ/ေက်ာင္းသားမ်ားက ထင္ျမင္ခ်က္/ေတြ႔ျမင္ခ်က္မ်ားကို မွန္းဆ၍ ေျပာဆိုရန္းရုပ္ပံုနွင့္ စကားလံုး ေဝါဟာရမ်ားကို ေနရာမွန္တည့္ေပးရန္...


ရွင္းလင္း တင္ျပျခင္း
ဆရာမ က အေၾကာင္းျပခ်က္မ်ားနွင့္ အတူ နမူနာအသံုးျပဳပံုးမ်ားကို ရွင္းျပပါမည္။
ဒီ ဝါဟာရစကားလံုးမ်ားကို အသံုးျပဳျခင္း အားျဖင့္ (EEL) ေလ့လာသူမ်ား အတြက္ ကိုယ့္ဘာသာ စကားျဖင့္ နားလည္ သေလာက္ ဘာသာျပန္ထားပါ။     (Step 1, 3,and5)

အဂၤါေန႔
မျပီးေသာ ေဝါဟာရ စကားလံုးမ်ား အကြက္မ်ားကို ဆက္လက္၍ျပဳလုပ္ျခင္း
ေဝါဟာရ စကားလံုးမ်ား ကြက္လပ္ျဖည့္ျခင္း ႏွင့္ ရွာေဖြျခင္း ေဝါဟာရ စကားလံုး အသစ္မ်ားကို
ကိုယ့္ စာရြက္တြင္ အေျဖကို ရွင္းျပရမယ္။
ပညာနွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ လွဳပ္ရွားမွဳ႕ ေဆာင္ရြက္ခ်က္ (အတန္းၾကီးသာ) (မထမ ေဝါဟာရ ၅လံုး)

ရွင္းလင္း တင္ျပျခင္း
ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား ေဝါဟာရ စကားလံုးမ်ားကို ၾကိဳးစားျပီး နာလည္သေဘာေပါက္ေစရန္ လမ္းညႊန္ေပးျခင္း/ ေဝါဟာရ အေခၚ အေဝၚမ်ားကို ဖတ္ျပျပီး နားေထာင္မွတ္သားေစသည္။
နာေထာင္ျပီးလွ်င္ ေဝါဟာရ အေခၚမ်ားကို ျမန္လည္ ရွင္ျပျခင္း။
ေဝါဟာရ စကားလံုးမ်ားကို ကိုယ့္ဘာသာ စကားျဖင့္ မွတ္သားလြယ္ကူစြာ
ေလ့လာနုိင္သည္။                                                                  (Step 1, 3,and5)
ဗုဒၶဟူးေန႔
စာပုဒ္ မ်ားကို ဖတ္၍ ေဝါဟာရ စကားလံုးမ်ား ကိုျပန္လည္ ေနရာသြင္းေရးသားျခင္း ၊
ေဝဟာရ စကားလံဳးကိုေရႊးခ်ယ္ျပီး ပံုစြဲ၍ နံရံတြင္ကပ္ထားရန္။

ရွင္းလင္းတင္ျပျခင္း၊
ေက်ာင္းသူ/ေက်ာ္ငးသားမ်ား အတြက္ ေဝါဟာရ စကားလံုး အသစ္ အစန္းမ်ားကို မွတ္မိ နားလည္ေစရန္
စလံုး အသစ္ကို ေရြးခ်က္၍ ေနရာမွန္ ထားေပးရန္၊ ဒါေၾကာင့္ သူတို႔ အတြက္ အဂၤလိပ္ စကားနဲ႕ စာကိုအေကာင္းဆံုးေရးသားနိုင္ေအာင္ အေလ့အက်င့္ လုပ္ေပးျခင္း၊ မိမိ ကိုတိုင္ ေဝါဟာရ စကားလံုး အသစ္ျဖင့္ ပံုၾကီးၾကီးဆဲြ၍ တီထြင္နိုင္ခဲ့ၾကသည္။ ဒီလိုမ်ိဳးအပတ္စဥ္ ဗုဒၶဟူး ေန႔တိုင္းမွာ လုပ္သြာရမည္။
                                                                             (Step 3,and5)

ၾကာသာပေတး ေန႔
နံရံ ရဲ႕ အေပၚ မွာ အပတ္တိုင္ကပ္ရမယ့္ ေဝါဟာရ စာလံုး နွင့္ အရုပ္ပံု မ်ားကို အျပီးလုပ္ေဆာင္ရန္၊။
ဘယ္ ေဝါဟာရ စာလံုးလဲ?        ဘာေတြ ျမင္ရလဲ?        ဘာလုပ္ရမလဲ?
ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ားက ေဝဟာရ ေတြကို ပံုမွန္မွတ္သာရန္၊ ဘယ္ေဝါဟာရ ဘယ္စားလံုးမ်ာကိုး
ဘယ္လိုသံုးတပ္ရမလဲ၊ ျမင္ဘူးလား၊ ဖတ္ခဲ့ဘူးလာ၊ အျမဲ ေလ့လာၾကပါ။

ရွင္းလင္းတင္ျုပျခင္း
ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား ေဝါဟာရ စကားလံုးမ်ား ကိုဖတ္ျပီး ကြက္လပ္တြင္ မွန္ကန္ေသာ အဓိပၸါယ္ ကိုျဖည့္ ေပးရမည္။ ထပ္ခါ တလဲလဲေ ေလ့က်င့္ေပးျခင္းက ေဝါဟာရ စကားလံုးမ်ားကို ေရးနိုင္ ဖတ္နိုင္ဖို႔
ေလ့က်င့္ေပးျခင္း၊ တျခားနည္းလမ္းမ်ား ျဖင့္လည္း ေဝဟာရ အေခၚ အေဝၚမ်ားကို ေလ့လာနိုင္သည္။
                                                                                                (Step 2,and5)
ေသာၾကာေ ေန႔
Quick- အျမန္ ေျဖ ေမးခြန္းတို
Test- စာေမးပြဲေျဖရန္၊
 level1.2.3.4. ထိုစာလံုး 4 ကို ေမခြန္းထဲမွာပါတယ္..ဒါကိုေတာ့ ေက်ာင္းသားမ်ားသိၾကပါတယ္...

ရွင္လင္းတင္ျပခ်က္
ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား အပတ္စဥ္ စာေမးပြဲ ေျဖရန္၊ ထိုစာေမးပြဲတြင္ အဆင့္ 2 နွင့္3-4
Quick တင္ပါဝင္ေသာ ေမးခြန္းမ်ားကို စာေခ်ာင္း ျပည့္ျပည့္စံုစံု ေရးေပးရမယ္။
ေဝါဟာရ စကားလံုး နွင့္ ရုပ္ပံုမ်ားကို ေနရာမွန္ ေရြးခ်ယ္ေပးရမည္။
ေနာက္ဆံုးစာပုဒ္ကိုျပန္လည္ ေရးေပးရမည္။



If you don't konw go to the this webside..www.vipchatonline.tk
Email:vipchatonline@gmail.com



 ၿပီးပါၿပီ ...

Post a Comment

စဥ္းစားမႈမပါဘဲ သင္ယူေသာ ပညာသည္ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္၍ ၊ ပညာမရွိဘဲ စဥ္းစားျခင္းကား အလြန္ အႏၱရာယ္ၾကီးေပသည္။ (သားၾကီး)

 
Top