0
နားလည္မူ႕ လြဲမွားစြာနဲ႔
ေက်ာခိုင္း ထြက္ခြာသြားတဲ့
ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ကို
လိုက္ညွိ ေျဖရွင္းတတ္တဲ့
ခပ္ညံ႕ ညံ႕ မိန္းမထဲမွာ
ကၽြန္မ မပါဘူး
ကၽြန္မ ခ်စ္ေပမဲ့
မူအရ ျဖစ္တဲ့အခါ
ႏွလံုးသား ကြဲေၾကသြားပါေစ

လိုက္ေျဖရွင္းမယ္မထင္နဲ႔
ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့
ကၽြန္မက အင္မတန္မွ မာနၾကီးတဲ့
ခပ္ထက္ထက္ မိန္းမထဲကဆိုတာ
ရွင္သိေစခ်င္တယ္
ႏွလံုးသားထဲမွာ
အမာရြတ္ တစ္ခုထင္က်န္ရစ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္
အဲ့ဒီအမာရြတ္ကို
မာနနဲ႔ ဖ်က္ျပစ္လိုက္မယ္လို႔
ကၽြန္မခံယူထားတယ္
သစၥာရိွသူေယာက်ၤား............ေလာကမွာ အင္မတန္ရွားတယ္။ ။
ကၽြန္မအတြက္ တစ္စံုတစ္ေယာက္ ရွိႏိုင္မလား ........?  ၿပီးပါၿပီ ...

Post a Comment

စဥ္းစားမႈမပါဘဲ သင္ယူေသာ ပညာသည္ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္၍ ၊ ပညာမရွိဘဲ စဥ္းစားျခင္းကား အလြန္ အႏၱရာယ္ၾကီးေပသည္။ (သားၾကီး)

 
Top